Известие

Collapse
No announcement yet.

Гарнитура капак клапани

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гарнитура капак клапани

    Здравейте,
    търся съвет относно проблема... Вчера установих, че гнездата на свещите са пълни със масло - явно гарнитурата изпуска. Нямам инфо последните 10 години да е сменяна.
    Четох няколко подобни теми и мненията са различни - евтина гарнитура + силикон или скъпа гарнитура. Въпреки, че имаше мнения, че скъпата гарнитура без силикон протича след година примерно....
    Та някой ако има пресен опит с подобен ремонт да сподели кой вариант изпълнил и наистина ли не става без лепене на тази гарнитура.

    ПП.Предполагам след година/две капака ще се сваля за смяна на ангренажен ремък.
    Alfa Romeo 1.8 TS `98
    sigpic

  • #2
    Аз ползвам евтини гарнитури (25 - 30 лв.) + маслоустойчив силикон Виктор Рейнц и нямам течове (сменям ги на 3 години).

    Преди да сложа новата гарнитура измивам добре капака с гореща вода, веро и бояджийска четка. Челните повърхности на главата обезмаслявам с коресилин и ги мажа тънко със силикона (само тях).


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Смени си гарнитурата. Няма да ти излезе много скъпо. Досегашния ми опит с тези неща, показва че трябва да заложиш на качествена гарнитура. Не непременно да е скъпа. Силикон няма да ти трябва, ако не е криво. 'Майсторите слагат силикон, когато искат бързо да те разкарат, но да ти вземат парите. Или ги мързи да проверят за кривини.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Аз ползвам евтини гарнитури (25 - 30 лв.) + маслоустойчив силикон Виктор Рейнц и нямам течове (сменям ги на 3 години).
        Ако гарнитурата не тече, защо я сменяш на 3 години?
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
          Ако гарнитурата не тече, защо я сменяш на 3 години?
          За да си спестя евентуалната загуба на време, нерви и пари, които възлизат на повече от 30 лв.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            До тук 50:50
            Alfa Romeo 1.8 TS `98
            sigpic

            Comment


            • #7
              Гарнитура на капака на клапаните или на главата? Ама която и да е, слагаш качествена и нямаш проблеми. На старата кола, като сменях на капака гарнитурата ми писна от силикони и евтини подобия. В един магазин, внасят от Германия части и си поръчаш от тях. По-скъпа беше, ама самото и качеството е друго. Дори на пипане, гумата беше различно. Като я сложиха, всичко заспа. Без нужда от силикон и вече 4 години, нито капка не тече.

              Comment


              • #8
                При мен пълни гнездата само на 4-ти цилиндър.
                АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                Comment


                • #9
                  Значи е на главата. От тази на капака, трудно ще пълни с масло, гнездата на свещите.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
                    Значи е на главата. От тази на капака, трудно ще пълни с масло, гнездата на свещите.


                    Каква е тая глупост дето успя да съчиниш?
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
                      Значи е на главата. От тази на капака, трудно ще пълни с масло, гнездата на свещите.
                      Пълни глупости!


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Пълни глупости!
                        Интересни неща може да научиш в тоз форум...
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Аз ползвам евтини гарнитури (25 - 30 лв.) + маслоустойчив силикон Виктор Рейнц и нямам течове (сменям ги на 3 години).
                          С разликата че ги сменям като се наложи......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14
                            Слагай силикон и каквато и да е гарнитура. Мажи навсякъде и няма да имаш проблеми.
                            www.t-auto.bg

                            Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                            Comment


                            • #15
                              Ама много сте елементарни, без да се обиждате. Айде напънете мозък и си представете къде е гарнитурата на главата и къде на капака на клапаните. Покрай едната гарнитура, минават маслените магистрали (канали). Другата уплътнява един капак, където се пличка масло. От къде е по-вероятно да се пълни, предвид налягането на маслото? И не съм казал, че не може да е от капака на клапаните. Ама четете бе хора. Брех веднага чели недомислили, се изкаха за пълни глупости.

                              Comment

                              Working...
                              X